Terug naar alle onderwerpen

Ruilen & retourneren

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn producten retourneren?

Bij UniqueBody kunt u binnen 14 dagen, vanaf het moment van ontvangst van uw bestelling, zonder opgave van redenen de producten retourneren. Na aanmelding van uw retour heeft u nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Voor de exacte tarieven verwijzen wij naar de website van uw dichtstbijzijnde vervoerder. Zodra uw retour bij ons is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Zorg ervoor dat u de producten – indien redelijkerwijs mogelijk – ongedragen, onbeschadigd en voorzien van aangehechte labels en originele verpakkingen retourneert. Alleen dan kan de bestelling door ons retour worden genomen.

Hoe kan ik mijn items retourneren?

Mocht u de bestelling willen retourneren volg dan de onderstaande stappen:

  1. Neem contact op via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.
  2. U ontvangt vervolgens van ons een retourformulier, die u ingevuld bijvoegt bij de retourzending.
  3. Stuur de bestelling retour via uw dichtstbijzijnde vervoerder.
  4. Wij zullen vervolgens het aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits de retourzending in goede orde door ons is ontvangen.
  5. Zodra u retour bij ons is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Zorg ervoor dat u de producten – indien redelijkerwijs mogelijk – ongedragen,    onbeschadigd en voorzien van aangehechte labels en originele verpakkingen          retourneert. Alleen dan kan de bestelling door ons retour worden genomen.

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits de retourzending in goede orde door ons is ontvangen.  Zodra uw retour bij ons is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn items?

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Voor de exacte tarieven verwijzen wij naar de website van uw dichtstbijzijnde vervoerder.

Kan ik mijn producten ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen die gekocht zijn in onze webshop. Wij adviseren u de betreffende producten te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Is het mogelijk om een sale product te retourneren?

Indien een sale product niet aan de verwachting voldoet, is er de mogelijkheid deze te retourneren via ons vaste retourbeleid.

Wat is de garantietermijn van UniqueBody?

Voor alle producten, exclusief de badmode, die je bij UniqueBody koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij adviseren u contact met ons op te nemen via info@uniquebody.nl of op het nummer 0348-741740 indien u vragen heeft over een ontvangen product.

Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar info@uniquebody.nl of bel ons op het nummer 0348-741740. Wij helpen u graag verder!