
Terug naar alle onderwerpen
Contact opnemen
Ik heb een klacht over mijn item. Wat moet ik nu doen?
Voor alle producten die u bij UniqueBody koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijk van mag verwachten. Het kan echter altijd voorkomen dat u ontevreden bent over een product. Wij adviseren u in dit geval altijd contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740. Zo kunnen wij de klacht direct bekijken en meedenken over een passende oplossing.
Mijn retour is nog niet verwerkt. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u de bestelling retour heeft gestuurd, duurt het maximaal 10 werkdagen voordat UniqueBody je retour in goede orde heeft verwerkt. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits de retourzending in goede orde door ons is ontvangen. Zodra uw retour bij ons is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Indien u na 14 werkdagen nog geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, adviseren wij u contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u uw bestelling heeft ontvangen en deze niet compleet is willen we u vragen contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u uw bestelling heeft ontvangen en deze is beschadigd willen we u vragen contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.
Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar info@uniquebody.nl of bel ons op het nummer 0348-741740. Wij helpen u graag verder!