Terug naar alle onderwerpen

Bezorgen & levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Momenteel hanteren wij een levertijd van 1-5 werkdagen. Heeft u uw bestelling op een werkdag voor 15:00 geplaatst? Dan is de kans groot dat uw bestelling, indien het product op voorraad is, de volgende dag wordt bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Mocht het product moeten worden besteld dan kan de levering tussen de 2-5 werkdagen duren. Indien wij onze levertijd niet kunnen nakomen, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij UniqueBody hanteren bij de volgende verzendkosten:

Gratis verzending (orders vanaf €50,-)
Met deze verzendmethode worden pakketten gratis in Nederland bezorgd bij de besteding van €50,-. De pakketten worden afgeleverd door PostNL.

Standaard verzending (orders onder €50,-)
Met deze verzendmethode verschillen de kosten. Voor brievenbuspost betaalt u €3,95 en voor het verzenden van een pakket betaalt u €6,95.

Verzending naar België (standaard €8,75)
De verzendkosten naar België zijn standaard €8,75.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra u bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

Hoe kan het dat mijn Track & Trace code niet werkt?

Uw bestelling is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. Daarom, is de code die u hebt ontvangen pas werkzaam na 12 uur.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in het buitenland?

Ja, wij versturen naar België. Indien u uw bestelling wil laten bezorgen in het buitenland naar landen buiten Nederland & België doen wij dit op aanvraag. Wij adviseren u dan contact op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?

Het is mogelijk dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Daarom adviseren we u om eerst goed de toegestuurde track & trace code te bekijken. Indien de track & trace code iets vreemds aangeeft adviseren we u contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.

Ik heb een ander product ontvangen dan ik had besteld, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend dat dit is gebeurd, onze excuses. Mocht u de verkeerde producten hebben ontvangen adviseren wij u contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.

Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar info@uniquebody.nl of bel ons op het nummer 0348-741740. Wij helpen u graag verder!