Terug naar alle onderwerpen

Contact opnemen

Een vraag over garantie of een klacht?

Voor alle producten die u bij UniqueBody koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het kan echter altijd voorkomen dat u ontevreden bent over een product. Wij adviseren u in dit geval altijd contact met ons op te nemen.

Na de aanschaf van een borstprothese bieden wij een garantieperiode van 2 jaar op mogelijke fabricagefouten.

Schade van buitenaf, zoals gaatjes in de folie of gebruikersslijtage, valt niet onder deze garantie. Factoren zoals huidzuren, huidvetten en transpiratie kunnen de levensduur van de prothese beïnvloeden.

Indien u aanspraak wilt maken op garantie of indien u niet tevreden bent over onze dienstverlening, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen via info@uniquebody.nl of telefonisch op 0348-741740. Wij behandelen uw klacht altijd op persoonlijke wijze en streven ernaar deze naar tevredenheid binnen onze mogelijkheden op te lossen. Mocht er onverhoopt geen passende oplossing gevonden worden, kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie Erisietsmisgegaan.nl, waar UniqueBody bij is aangesloten.

Indien u vragen heeft met betrekking tot uw prothese of de vergoeding van uw zorgverzekering, neem dan telefonisch contact met ons op.

De kosten voor de prothese worden vergoed vanuit uw basisverzekering. Eventueel openstaand eigen risico wordt door uw zorgverzekeraar met u verrekend.

Mijn retour is nog niet verwerkt. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u de bestelling retour heeft gestuurd, duurt het maximaal 10 werkdagen voordat UniqueBody je retour in goede orde heeft verwerkt. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits de retourzending in goede orde door ons is ontvangen.  Zodra uw retour bij ons is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Indien u na 14 werkdagen nog geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, adviseren wij u contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u uw bestelling heeft ontvangen en deze niet compleet is willen we u vragen contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u uw bestelling heeft ontvangen en deze is beschadigd willen we u vragen contact met ons op te nemen via email info@uniquebody.nl of telefonisch op het nummer 0348-741740.

Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar info@uniquebody.nl of bel ons op het nummer 0348-741740. Wij helpen u graag verder!